Tuesday, March 1, 2011

Going to be missed and want to miss...

Sedar x sedar.. da masuk pertengahan semester last aku kat UniSZA rupenye..
Dalam mse 3 tahun... mcm² benda blaku.. Some as a sweet memories.. n some shouldn't be remembered and should be leaved alone in the darkness n hoping no light will shine on it..

Agaknya.. andai diberi peluang untuk kembali ke masa lalu.. bnyk kot bnde aku nk ubah.. bnyk kesilapan yg harap x diulangi.. bnyk perkara termanis ingin ku kecapi.. dan banyak impian untuk dibina semula..
Tp.. masa takkan kembali.. So.. just live on... Continue foward and don't look back..
Skang.. masa depan menanti untuk kau terokai.. so.. gapai impian dan capai cita dan cinta..(dan kahwin.. tp mummy said, must secured your job first.. then you can think about marrying sum1... mama ckp btol.. nak tanggung anak orang, kne ade duit.. xkkn aku nk tanggung anak orang dgn duit mak ayah aku)

3 tahun berlalu.. dan ramai yang aku kenal disini.. ada yg kenal n ada yg kenal tp xtau nme.. (eheh.. aku malu utk btanya nama² anda..).. harap andai ada salah silap antara aku dan kamu, kamu, kamu, kamu, kamu, kamu, dan kamu.. just want to say this:

"SESUNGGUHNYA... AKU NAK MINTAK MAAF DARI KORANG SEMUA.. AKU TAHU AKU X MAMPU JD YANG TERBAIK UNTUK KORANG SEMUA. TAPI AKU TETAP BG YANG TERBAIK UNTUK ANDA SEMUA.. HARAP KORANG HALALKAN MAKAN MINUM AKU SELAMA AKU BERSAMA KORANG. "
"Nobody will know what is inside you until they know you.. So.. be polite to others.. and be honest.. coz.. it'll show what you really are.."
(ツ)
::®omeo ®ulez::

No comments: