Thursday, September 8, 2011

Fretboard vs Keyboard

Well..... sblum aku lyn fretboard.. aku brasal dari keyboard..
asal keyboardist sblum ttiba berhijrah ke bidang fretboard..
I own my first guitar when i was 16..

Ntah cmne ntah aku leh ttibe minat lak men gitar..
pastu blaja sndirik².. ikot buku je.. smpai la skang.. aku xpnah dpt pndidikan formal dlm bidang muzik..
(wpun aku dulu dlm kelas muzik dari form 1-3..)

Esok ade majlis ramah tamah aidilfitri kat skola..
n aku kne perform lagu raya sok.. aku men keyboard jela..
lagu ape??
lagu Seloka Hari Raya-Anuar dan Elina, ngan lagu Dari Jauh Kupohonkan Ampun Maaf-Sudirman..

well.. it kinda remind me of performing with YRAI during our school era.. hahaha
skang sume da besa.. masing² bawak jalan sndirik.. da susa da nk bgabung blik rmai² wat kje pape ntah cm zmn dulu².. huhu..

Memory is like a video clip.. where it remains inside our hardisk(Brain) .. unless someone try to delete it.. hahaha..

No comments: